مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-24بين الملل

دیدار پامپئو با وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان در واشنگتن


همزمان با دیدار وزرای امور خارجه آذربایجان و ارمنستان با همتای آمریکایی خود در واشنگتن حول محور درگیری های دیرینه در قره باغ، نیروهای این دو کشور به درگیری ها در داخل و پیرامون قره باغ ادامه دادند.

- همزمان با دیدار وزرای امور خارجه آذربایجان و ارمنستان با همتای آمریکایی خود در واشنگتن حول محور درگیری های دیرینه در قره باغ، نیروهای این دو کشور به درگیری ها در داخل و پیرامون قره باغ ادامه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جیحون بایراموف، وزیر امور خارجه آذربایجان و زهراب مناتساکانیان، وزیر امور خارجه ارمنستان به طور جداگانه با مایک پامپئو، همتای آمریکایی خود در وزارت امور خارجه آمریکا دیدار کردند.

پامپئو هنوز هیچ بیانیه ای به دنبال این دیدارها منتشر نکرده است.

مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پس از این مذاکرات در بینیه ای گفت: پامپئو بر لزوم پایان خشونت ها در قره باغ و حفاظت از غیرنظامیان تاکید کرد.

وی افزود: پامپئو همچنین بر اهمیت آغاز مذاکرات اساسی میان ارمنستان و آذربایجان تحت چهارچوب گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری در اروپا تاکید کرد.

آمریکا، فرانسه و روسیه روسای گروه مینسک هستند که به منظور دستیابی به راه حلی برای بحران قره باغ در اوایل دهه 1990 میلادی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار پامپئو با وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان در واشنگتن

دیدار پامپئو با وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان در واشنگتن