مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:452020-10-24اقتصادي

نوبت دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان اینترنتی می شود


جهت رفاه حال شهروندان و منظم کردن نوبت دهی مرکز خدمات تعویض پلاک با پیگیری های صورت گرفته بزودی نوبت دهی در این مرکز بصورت اینترنتی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بهبهان، مدتی است تعویض پلاک خودرو در بهبهان مطالبه اصلی شهروندان به حساب می آید.

بعد از گذشت چندین ماه که هیچ گونه مرکز خدمات دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان فعالیت نداشته و با راه اندازی مرکز جدید جهت انجام این خدمات، هنوز با وجود برخی مشکلات مردم از وضع موجود ناراضی هستند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بعد از ماه ها انتظار برای باز نمودن مرکز تعویض پلاک در بهبهان و هجوم تعداد زیادی مراجعه کننده جهت تعویض پلاک خودرو این مرکز تازه راه اندازی شده توان پاسخگویی مراجعین را ندارد.

وی افزود: سه روز است که از ساعت 6 صبح به مرکز تعویض پلاک مراجعه میکنم اما متاسفانه هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده ام.

این شهروند ادامه داد: با وجود ویروس قادر به انجام این امر نبودم، و حالا با راه اندازی این مرکز تعویض پلاک بعلت مراجعه تعداد زیاد هنوز موفق به تعویض پلاک خودرو نشده ام.

بزودی نوبت دهی اینترنتی راه اندازی  می شود سرهنگ رعنایی رییس پلیس راهور بهبهان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی در شهرستان بهبهان مرکز خدمات دهی تعویض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان اینترنتی می شود

نوبت دهی تعویض پلاک خودرو در بهبهان اینترنتی می شود