مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:452020-10-24اقتصادي

بازار تازه ایران در پاکستان، افغانستان و چین / جغرافیای گردشگری کشور تغییر می کند


معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به جانمایی استان که در حاشیه اقیانوس هند واقع شده، امیدواریم تا پایان سال 1404 که چشم انداز نظام در حوزه گردشگری به حساب می‌آید، سهم قابل ملاحظه‌ای از گردشگران خارجی را به ایران جذب کنیم.

در حوزه گردشگری پاکستان و افغانستان نیز ورود کرده‌ایم و البته بازار چین را هم از دست نخواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علیرضا جلال زایی (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان) با اشاره به آنکه در وضعیت شیوع ویروس کرونا این استان از جمله استان‌های سفید کشور به شمار می‌رود، گفت: باتوجه به سفید بودن شرایط استان سیستان و بلوچستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا شاهد رفت و آمد گردشگران به این استان هستیم.

هرچند ممکن است بیشتر این سفرها به صورت برنامه‌ریزی شده و در قالب تور نباشد اما شاهد انجام سفرهای گروهی، نیمه گروهی و فردی هستیم.

مجتبی میرحسینی (معاون گردشگری استان سیستان و بلوچستان) نیز با اشاره به آنکه مرحله دوم پویش ملی معرفی سفر به سیستان و بلوچستان با توجه به دستور وزیر آغاز شده است، گفت: با توجه به تاثیراتی که مرحله نخست پویش ملی معرفی سفر به سیستان و بلوچستان در افزایش میزان سفر به این استان داشت و شاهد افزایش 23 درصدی سهم ورودی مسافران استان سیستان و بلوچستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار تازه ایران در پاکستان، افغانستان و چین / جغرافیای گردشگری کشور تغییر می کند

بازار تازه ایران در پاکستان، افغانستان و چین / جغرافیای گردشگری کشور تغییر می کند