مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-24سياسي

مرزهای کشور به زودی هوشمند سازی می شوند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکافی بودن اقدامات پشتیبانی در مرزهای کشور گفت: با تلاش نیروهای مرزبانی امنیت خوبی در مرزهای کشور برقرار است ولی مقدار اقدامات پشتیبانی در مرزبانی کافی نبوده و یکی از محورهای در حال پیگیری کمیسیون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران بیان اینکه مرزی بودن استان گیلان یک ظرفیت بسیار خوب برای این استان محسوب می شود، اظهار کرد: استان گیلان یکی از استان های مرزی کشور بوده و با کشورهای آسیای میانه، قفقاز و اروپای شرقی مرزهای دریایی و زمینی دارد که این امر منجر به رشد اقتصادی و اشتغال پایدار در گیلان می شود.

وی با اشاره به برنامه مجلس شورای اسلامی در خصوص بومی نگری در بازارچه های مرزی کشور گفت: یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری نیاز به امنیت شغلی در بحث ترانزیت و بازارچه های مرزی دارد که بحث امنیت در استان گیلان برقرار بوده و مجلس شورای اسلامی در خصوص بومی نگری در مرزهای استان و کشور علیرغم وجود قوانین برنامه ویژه ای دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در ترانزیت و بازارچه های مرزی استان امنیت بسیار خوبی حاکم است، تصریح کرد: مجلس در خصوص امنیت در مناطق اقتصادی و ترانزیت قوانین بسیار خوبی وجود داشته و با تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کشور به زودی هوشمند سازی می شوند

مرزهای کشور به زودی هوشمند سازی می شوند