مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 03:352020-10-24اجتماعي

اجرای آزمایشی طرح «QR Code» در مدارس ابتدایی


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت دسترسی آسان دانش آموزان به آموزش های آنلاین، گفت: طرح «QR Code» به صورت آزمایشی در برخی مدارس ابتدایی شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

- کمال الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه راهبران آموزشی و سرگروه های درسی در تمامی مقاطع، قبل از شروع سال تحصیلی و پس از آن چندین بار در دوره های آموزشی ویژه شرایط کرونایی و آموزش آنلاین شرکت کرده اند، اظهار کرد: تمامی تدابیر و تلاش ها را برای آموزش با بهترین کیفیت در چنین شرایطی اندیشیده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل مهم در آموزش های آنلاین دسترسی سریع و آسان است، افزود: به زودی طرح QR Code به صورت آزمایشی در برخی از مدارس مقطع ابتدایی شهرستان گنبدکاووس اجرایی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این طرح دانش آموزان با اسکن QR Code داخل صفحه کتاب خود می توانند علاوه بر توضیحات معلمان، به سرعت فیلم های آموزشی تولیدشده برای هر مبحث درسی را تماشا کنند، خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان مدارس ابتدایی گنبدکاووس می توانند به صورت رایگان کدها را از طریق سرگروه های درسی آموزش و پرورش این شهرستان تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی طرح «QR Code» در مدارس ابتدایی

اجرای آزمایشی طرح «QR Code» در مدارس ابتدایی