مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 03:202020-10-23پزشكي

کرونا همچنان همان ویروس وحشی با میزان سرایت پذیری بالاست


یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: کرونا همچنان همان ویروس وحشی با میزان سرایت پذیری بالاست که به هیچ عنوان رفتارش قابل پیش بینی نیست و می تواند به شدت به بدن انسان آسیب وارد کند و سن برایش مهم نیست و پیر و جوان را درگیر می کند.

- ایسنا/کرمان یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: کرونا همچنان همان ویروس وحشی با میزان سرایت پذیری بالاست که به هیچ عنوان رفتارش قابل پیش بینی نیست و می تواند به شدت به بدن انسان آسیب وارد کند و سن برایش مهم نیست و پیر و جوان را درگیر می کند.

دکتر میثم یوسفی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت شیوع آنفلوآنزا با آغاز فصل سرد سال اظهار کرد: موارد جدید آنفلوآنزا وجود دارد و ویروس در گردش است و کرونا نیز متاسفانه شدیدتر از قبل ادامه دارد و مردم به شدت درگیر هستند.

وی افزود: اخیرا بیمارستان های کرمان اکثر ظرفیتشان را به بیماران کرونایی اختصاص داده اند و نگران هستیم که با این روند آنفلوآنزا هم اضافه شود که مردم دچار مشکل می شوند.

یوسفی با تاکید بر رعایت اصول پیشگیری از ابتلاء به کرونا که شامل رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک و شست و شوی مکرر دستهاست، بیان کرد: این موارد موجب کاهش انتقال آنفلوآنزا نیز می شود و امیدواریم مردم رعایت کنند تا حداقل یک بیماری جدید به کرونا اضافه نشود که دردسر درمان را چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان همان ویروس وحشی با میزان سرایت پذیری بالاست

کرونا همچنان همان ویروس وحشی با میزان سرایت پذیری بالاست