مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 02:552020-10-23سياسي

انتخابات آمریکا با طعم ماسک! / ایالات متحده انتخابات خود را چگونه برگزار می کند؟


گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو-فرزانه باطنی؛ کرونا، ویروس منحوسی که قرار بود بعد از یک هفته به حضور خود خاتمه دهد، این روزها به 9ماهگی خود نزدیک می شود؛ - انتخابات آمریکا با طعم ماسک! / ایالات متحده انتخابات خود را چگونه برگزار می کند؟ موضوع مدیریت بحران در زمان کرونا نیز از جمله موضوعاتی بود که در نظرسنجی ها و بررسی میزان مقبولیت ترامپ موثر واقع شد.

چراکه بیش از 215 هزار نفر پس از شیوع کرونا در آمریکا جان خود را از داده اند و بسیاری از مردم معتقدند علت اصلی این وضعیت عدم مدیریت درست از سوی دولت است.

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو-فرزانه باطنی؛ کرونا، ویروس منحوسی که قرار بود بعد از یک هفته به حضور خود خاتمه دهد، این روزها به 9ماهگی خود نزدیک می شود؛ نگرانی دولتمردان از این ویروس و تاثیرش بر جایگاه قدرت شان بیش از هر قشر دیگری محل توجه است؛ یکی از متغیرهای انتخابات که ممکن است در نتیجه ی آن تاثیر بگذارد نحوه ی برگزاری انتخابات است.

در بسیاری از کشورها وظیفه ی برگزاری انتخابات بر عهده ی دولت فعلی آن کشور است به همین دلیل چگونگی برگزاری می تواند بر نتیجه و رای مردم نیز موثر واقع شود.

با توجه به اینکه متخصصان هنوز نتوانسته اند برای ویروس کرونا نقطه ی پایانی را متصور شوند عقب انداختن انتخابات ها ممکن نیست؛ با این وجود برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا با طعم ماسک! / ایالات متحده انتخابات خود را چگونه برگزار می کند؟

انتخابات آمریکا با طعم ماسک! / ایالات متحده انتخابات خود را چگونه برگزار می کند؟