مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 00:352020-10-23بين الملل

مخالفت دو حزب سودان با عادی سازی روابط با اسراییل


دو حزب برجسته سودانی ضمن اعلام مخالفت خود با تصمیم حکومت کشورشان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از تلاش برای تشکیل یک جبهه ملی علیه سازش خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دو حزب «المؤتمر» و «البعث» سودان مخالفت خود را با تصمیم رژیم حاکم بر این کشور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، حزب المؤتمر به رهبری «حسن الترابی» گفت: «این حزب عادی سازی با اسراییل را رد می‌کند، اما از حذف نام سودان از فهرست کشور‌های حامی تروریسم استقبال می‌کند.

»از سوی دیگر حزب البعث سودان از اعضای ائتلاف «قوی التغییر» (بخشی از قدرت حاکم) هم گفت که تماس‌ها با گروه‌های سیاسی و اجتماعی سودان را برای تشکیل یک جبهه ملی علیه عادی سازی با رژیم صهیونیستی آغاز کرده است.

کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا خبر داده که رژیم صهیونیستی و سودان بر عادی سازی روابط با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.

کاخ سفید در بیانه خود افزود که پیوستن کشور دیگری به توافق ابراهیم، گام بزرگ مهمی به سوی تحقق صلح در خاورمیانه به شمار می‌آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دو حزب سودان با عادی سازی روابط با اسراییل

مخالفت دو حزب سودان با عادی سازی روابط با اسراییل