مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 23:302020-10-23بين الملل

منابع صهیونیستی: قطر سازشگر بعدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال اعلام توافق عادی سازی روابط سودان و رژیم صهیونیستی و اظهارات رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه 5 کشور عربی روابط خود با تل آویو را عادی خواهند کرد، - برخی منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی مدعی شدند که قطر سازشگر بعدی جهان عرب خواهد بود که توافق عادی سازی روابط با تل آویو را امضا می‎کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به دنبال اعلام توافق عادی سازی روابط سودان و رژیم صهیونیستی و اظهارات رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه 5 کشور عربی روابط خود با تل آویو را عادی خواهند کرد، گمانه زنی رسانه های اسراییلی درباره کشور سازشگر بعدی افزایش یافته است.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه گزارش داد که در پی اظهارات دونالد ترامپ در خصوص آمادگی پنج کشور عربی برای عادی سازی روابط با اسراییل، سوالات زیادی در مورد هویت این کشورها و اینکه چه کشوری پس از سودان می‎خواهد روابط خود را با تل آویو عادی کند، ایجاد شده است.

کانال 13 تلویزیون صهیونیستی مدعی شد: طبق گمانه زنی هایی که در اسراییل وجود دارد و با توجه به تلاش هایی که آمریکا برای تشویق دیگر کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با تل آویو انجام می دهد، به نظر می‎رسد قطر کشور بعدی باشد که قصد امضای توافق عادی سازی روابط با اسراییل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع صهیونیستی: قطر سازشگر بعدی است

منابع صهیونیستی: قطر سازشگر بعدی است