مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 22:452020-10-23بين الملل

دستکش مخملی جو بایدن برای ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته در شرایطی برگزار شد که موضوع دخالت برخی کشورها از جمله ایران در انتخابات آمریکا از سوی نهادهای اطلاعاتی این کشور به بحث اصلی فضای داخلی آمریکا تبدیل شده است.

- پیش از موضع گیری بایدن در این مناظره، نانسی پلوسی، نیز در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازنهاد های اطلاعاتی آمریکا درباره دخالت کشور های خارجی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ایران را بازیگر بد خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته در شرایطی برگزار شد که موضوع دخالت برخی کشورها از جمله ایران در انتخابات آمریکا از سوی نهادهای اطلاعاتی این کشور به بحث اصلی فضای داخلی آمریکا تبدیل شده است.

براین اساس، جان راتکلیف، مدیر ارشد دستگاه ناظر بر اطلاعات ملی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد ایران و روسیه به اطلاعات شخصی شماری از رای دهندگان آمریکایی دسترسی پیدا کرده اند و سعی دارند از این مسیر بر انتخابات 3 نوامبر تاثیر بگذارند.

راتکلیف مدعی شد ایران و روسیه به طور جداگانه توانسته اند اطلاعات ثبت نامی رای دهندگان را به دست آورده و از آن علیه آمریکایی ها و ایجاد ناآرامی اجتماعی استفاده کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکش مخملی جو بایدن برای ایران

دستکش مخملی جو بایدن برای ایران