مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 21:552020-10-23اقتصادي

احیای 42 واحد صنعتی و تولیدی تعطیل شده در استان اردبیل


احصاء و شناسایی 75 واحد تعطیل شده استان اردبیل در سال جاری انجام شده که از این تعداد تاکنون احیای 42 واحد صنعتی و تولیدی برای فعالیت مجدد اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، رامین صادقی در جریان بازدید از دو طرح احیاء شده صنعتی در اردبیل اظهار کرد: قرار است تا پایان امسال واحدهای تکمیلی و افتتاحی به 150 مورد برسد تا فرصت اشتغال و افزایش تولید در این استان فراهم آید.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: با تلاش همکاران و سرکشی های مرتب به شهرک ها و نواحی صنعتی نسبت به احصا و شناسایی 75 واحد تعطیل شده در سال های اخیر اقدام شده تا احیای آنها را شاهد باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: از این تعداد تاکنون احیای 42 واحد صنعتی و تولیدی اتفاق افتاده و با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش و سایر برنامه ها و رویکردهای حمایتی تلاش برای فعالیت مجدد این واحدها شروع شده است.

ایجاد مجموعه تولید قطعات خودرو و موتورسیکلت با ظرفیت اشتغال 500 نفر در اردبیل صادقی ادامه داد: یکی از واحدهای موفق و توانمند در شهرستان اردبیل کارخانه تولید قطعات خودرو و موتورسیکلت است که با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 42 واحد صنعتی و تولیدی تعطیل شده در استان اردبیل

احیای 42 واحد صنعتی و تولیدی تعطیل شده در استان اردبیل