مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 21:052020-10-23اقتصادي

صنعت سیمان ضررده شد؛ وزارت صمت و بانک مرکزی چه می کنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سال جهش تولید که باید همه حمایت ها از تولید داخلی به ویژه از سوی قوه اجرایی کشور یعنی دولت انجام می شد، - یک تولیدکننده سیمان با انتقاد از اینکه وزارت صمت هیچ همراهی با تولید نداشته و فقط به صورت چکشی قیمت های دستوری اعلام می کند، گفت: بانک مرکزی نیز با بخشنامه های غیرکارشناسی اعتبار صادرکننده را از بین برده و راه دور زدن تحریم ها را هم مسدود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، در سال جهش تولید که باید همه حمایت ها از تولید داخلی به ویژه از سوی قوه اجرایی کشور یعنی دولت انجام می شد، ولی متاسفانه نه تنها حمایتی از تولید نشده، بلکه تفنگ ها به سمت تولید داخلی نشانه رفته و برخی دستگاه های دولتی از هیچ ضربه ای به تولید ملی کشور دریغ نمی کنند.

غلامزاده تولیدکننده سیمان با اشاره به اینکه قیمت گذاری های دستوری نفس تولیدکنندگان سیمان را گرفته است، گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده سیمان بسیار بالاست اما وزارت صنعت با این استدلال که عرضه بیشتر از تقاضا است، با افزایش قیمت ها مخالفت می کند.

وی با اعلام اینکه تولیدکننده نباید تاوان مجوزهای بی حساب و کتاب دولت برای تولید سیمان را بدهد، افزود: متاسفانه مجوزهای زیادی برای تولید سیمان صادر شده که همین موضوع عاملی است تا میزان عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت سیمان ضررده شد؛ وزارت صمت و بانک مرکزی چه می کنند؟

صنعت سیمان ضررده شد؛ وزارت صمت و بانک مرکزی چه می کنند؟