مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-23سياسي

مدافعان حرم از محمد (ص) تا ظهور مهدی (عج)


امروز نسخه دیگری از دفاع مقدس ولی در عرصه بزرگ تری در جهان و مرزهای جغرافیایی در حال شکل گیری است که مدافعان حرم نامیده می شوند و به نظر می رسد که این دفاع از حرم تا زمان ظهور و حضور حضرت حجت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسن غلامپور طی یادداشتی نوشت: خدا انسان ها را آفرید تا بعد از زندگانی مشخصی در این دنیا، به دنیای ابدی بروند، دنیای ابدی که در آن، انسان هرچه در این دنیا برای خود کاشته از همان روزی می خورد، درواقع انسان با اعمال و رفتار خود باید به خدا یا خودِاو برسد.

نوع رسیدن به خدا یا خودِاو رسیدن نیز به طرق مختلفی است که البته در هر دینی نیز متفاوت است، به زعم نویسنده مقاله، خدا با معرفی دین اسلام و پیامبر اکرم به عنوان آخرین فرستاده اش، حجتی را تمام کرد که چون وچرا ندارد و در ادامه نیز 12 امام برای پاسداری و معرفی دین اسلام آورد که در عصر حاضر، مهمان قدم های مبارک امام زمان (ع) هستیم و سال هاست که منتظریم تا به امر خداوند، زمان حضورش در بین دیدگان همه انسان ها فرارسد و دنیا پر از عدل و داد شود.

  البته همه فرستادگان و پیامبران قبل از حضرت محمد (ص)، علاوه بر دینی که از سوی خدا دستور تبلیغ آن را داشتند نوید از دین اسلام نیز داده بودند و شاید این گونه بتوانیم تفسیر کنیم که خداوند برای معرفی دین اسلام و همه هویت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان حرم از محمد (ص) تا ظهور مهدی (عج)

مدافعان حرم از محمد (ص) تا ظهور مهدی (عج)