مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 18:502020-10-23اجتماعي

مشارکت 500 نفر از مردم آستارا در پویش من هم یک مدرسه سازم


مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با اشاره به اجرای پویش ملی «آجربه آجر» گفت: تاکنون 500 نفر از فرهنگیان، دانش آموزان و خیرین این شهرستان در پویش ملی من هم یک مدرسه سازم مشارکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سید سجاد موسوی امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: تاکنون 500 نفر از فرهنگیان، دانش آموزان و خیرین شهرستان آستارا در پویش ملی آجربه آجر مشارکت کرده اند که طبق اعلام نظر اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان این شهرستان به لحاظ مشارکت مردمی نسبت به دیگر شهرستان ها در صدر قرار دارد.

وی با بیان اینکه پویش ملی آجربه آجر در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و زیرنظام فضا و تجهیزات آموزشی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است، گفت: هرکس بتواند با خرید یک آجر به ساخت مدرسه و توسعه فضاهای آموزشی کمک کند اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا طرح آجربه آجر را نقطه عطفی در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت های مردمی دانست و بیان کرد: جهت تحقق این مهم، علاوه بر تبلیغات محیطی، یک گروه اطلاع رسانی در پیام رسان های داخلی راه اندازی و پوسترهای فرهنگیان، دانش آموزان و خیرین شرکت کننده در طرح فوق در قالب کلیپ تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 500 نفر از مردم آستارا در پویش من هم یک مدرسه سازم

مشارکت 500 نفر از مردم آستارا در پویش من هم یک مدرسه سازم