مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-23سياسي

تعطیلی یک عروسی در سقز کردستان/ داماد بازداشت شد


مراسم عروسی در شرایط حاد کرونایی در یکی از خانه باغ‌ها در اطراف سقز در حال برگزاری بود که با حضور فرماندار ویژه و جمعی از مسوولان این مراسم تعطیل و داماد بازداشت شد.

کامیل کریمیان در گفت و گو با فارس در سنندج اظهار کرد: مراسم عروسی غیر قانونی در شرایط حاد کرونایی در یکی از خانه باغ‌های مسیر روستای خیدرـ هیجانان در اطراف سقز که عصر جمعه در حال برگزاری بود که با حضور فرماندار ویژه و جمعی از مسوولان این مراسم تعطیل و داماد نیز بازداشت شد.

وی تصریح کرد: بعد از اعلام شهروندان به فرمانداری مبنی بر برگزاری این مراسم غیر قانونی در شرایط کرونایی، برای تعطیلی این مراسم در محل حضور یافته و داماد بازداشت و متولیان برنامه سریعا به مراسم خاتمه داده و محل را ترک کردند.

وی با بیان اینکه گشت پلیس با هماهنگی مقام قضایی در محل حاضر شد ولی بخاطر توجه متولیان به تذکرات و پایان دادن به مراسم، دخالت نکردند، گفت: بدلیل اعلام مصوبه ستاد ملی کرونا و شرایط حاد و بالا رفتن میزان مرگ و میر و مبتلا شدن افراد و همچنین در گذشت افراد زیر 30 سال در شهرستان، برگزاری مراسم عزا و عروسی و تجمع ها، غیر قانونی تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود و ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک عروسی در سقز کردستان/ داماد بازداشت شد

تعطیلی یک عروسی در سقز کردستان/ داماد بازداشت شد