مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 16:002020-10-23سياسي

ضرورت ورود به مسأله مطالبه گری در استان سمنان/ آمران به معروف حمایت می شوند


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان بر ضرورت توجه به نحوه ورود به مطالبات و تشویق و ترغیب افراد در راستای مطالبه گری در این حوزه ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حجت الاسلام محسن انصاری نیا عصر امروز در نشست ماهانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر، با اشاره به تحولات رخ داده در ستاد و استفاده از طلاب، روحانیان و فضلای حوزه علمیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دبیران این ستاد اظهار کرد: تمرکز ستاد در حمایت از آمر به معروف و ناهی از منکر، تشکیل گروه ها و سمن های جهادی در امر به معروف مورد توجه است و 400 گروه در این راستا در کشور مجوز دریافت کرده اند.

وی با تأکید بر لزوم مطالبه گری گروه های جهادی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، بر ضرورت توجه به نحوه ورود به مطالبات و تشویق و ترغیب افراد در راستای این مطالبه گری نیز تأکید و بر اولویت بندی معروفات و منکرات و ورود به آنها تصریح کرد.

اجرای پویش بدون فاکتور نخرید در شاهرود حمیدرضا کاملی، رییس اداره صمت شهرستان شاهرود هم در این نشست با اشاره به ساماندهی قیمت املاک و پویش دریافت فاکتور خرید، به پویش بدون فاکتور نخرید اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود به مسأله مطالبه گری در استان سمنان/ آمران به معروف حمایت می شوند

ضرورت ورود به مسأله مطالبه گری در استان سمنان/ آمران به معروف حمایت می شوند