مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-23اقتصادي

توسعه باغات در اراضی شیب دار خوزستان/سود سدسازی، مشکلات پشت سدنشینان را حل کند


برخی از مدیران کل ادارات استان خوزستان به همراه استاندار با حضور در بخش دهدز و روستای گردشگری شیوند به ارائه راهکار و برنامه های خود برای پایان مشکلات چند ساله اهالی این بخش و منطقه پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، شهرستان ایذه با وجود ظرفیت های فراوان گردشگری و کشاورزی همواره در طول سال های اخیر در زمینه توسعه و رسیدن به یک نقطه قدرتمند جهت درآمد پایدار از این ظرفیت ها ناتوان بوده و از این رو نیازمند توجه جدی مسئولان استانی در حوزه اعتبارات و تقویت مالی است.

در این بین، بخش ها و مناطق مختلف این شهرستان با توجه به ظرفیت ها و شرایط جغرافیایی موجود در خود با مشکلات ویژه خود درگیر است.

بسیاری از روستاهای بخش دهدز به عنوان یکی از این مناطق پس از آبگیری سد کارون 3 با مشکلات جدی در حوزه هایی مانند راه مواجه شد که به جای بهره مندی اهالی از این ظرفیت، با بی بهره گی از این نعمت مواجه شد.

بر این اساس مسئولان استانی و شهرستان در طول سال های اخیر با حضور و تشکیل جلسه در این منطقه اقدام به بررسی این مشکلات و مصوباتی جهت برون رفت منطقه از آن کرده ولی به دلیل نبود اعتبارات و جابه جایی های مدیریتی بسیار زیاد در ادارات شهرستان کار آن گونه که باید به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه باغات در اراضی شیب دار خوزستان/سود سدسازی، مشکلات پشت سدنشینان را حل کند

توسعه باغات در اراضی شیب دار خوزستان/سود سدسازی، مشکلات پشت سدنشینان را حل کند