مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-23اجتماعي

نصب سامانه هشدار پیش هنگام زمین لرزه در مناطق لرزه خیز اصفهان


رییس دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان از نصب و راه اندازی سامانه هشدار پیش هنگام زمین لرزه در مناطق لرزه خیز استان خبر داد و گفت: - ایسنا/اصفهان رییس دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان از نصب و راه اندازی سامانه هشدار پیش هنگام زمین لرزه در مناطق لرزه خیز استان خبر داد و گفت: در استان اصفهان 54 دستگاه شتاب نگار از نوع آفلاین و تعداد 2 دستگاه شتاب نگار آنلاین با تکنولوژی روز دنیا در شهرستان ها، بخش ها و مناطق لرزه خیز استان با خطر نسبی، خیلی خطرناک و خطرناک نصب و راه اندازی شده است.

حسین حجتی با بیان اینکه سامانه های هشدار پیش هنگام و پاسخ سریع، مهم ترین ابزار مدیریت بحران است، اظهار کرد: اهمیت این سامانه ها به قدری است که امروزه کشورهای لرزه خیز و پیشرفته جهان قدم های بسیار مهمی را در طراحی و اجرای آنها برای شهرها و مناطق مهم و پرجمعیت برداشته اند.

وی تاکید کرد: در کشور راه اندازی این قبیل سامانه ها برای شهرهایی مانند تهران، تبریز، مشهد، کرمان، شیراز، اصفهان، ارومیه، رشت، ساری، سنندج و سایر شهرهای لرزه خیز ضروری و اجتناب ناپذیر است.

رییس دفتر منطقه ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: ماهیت این دستگاه ها سنجش ابعاد حوادث زلزله و خسارات ناشی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سامانه هشدار پیش هنگام زمین لرزه در مناطق لرزه خیز اصفهان

نصب سامانه هشدار پیش هنگام زمین لرزه در مناطق لرزه خیز اصفهان