مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-23سياسي

مردمی ساختن اقتصاد و مبارزه بی امان با فساد بهترین راه حل مقابله با تحریم هاست


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردمی ساختن اقتصاد و مبارزه بی امان با فساد بهترین راه حل مقابله با تحریم ها است - ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردمی ساختن اقتصاد و مبارزه بی امان با فساد بهترین راه حل مقابله با تحریم ها است حجت الاسلام والسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(دوم آبان ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود:ایستادگی در برابر تحریم های دشمنان بر علیه ملت ایران جز با اتکای به ظرفیت های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد بود.

وی با بیان این که مردمی ساختن اقتصاد و مبارزه بی امان با فساد بهترین راه حل مقابله با تحریم ها است، خاطرنشان کرد: رشد بهره وری اقتصاد ملی با همت عمومی میسر است و هرجا که مردم به میدان آمده اند، ثمرات فراوان آن را شاهد بوده ایم.

امام جمعه بندرعباس با تصریح بر این که مشارکت مردم در هر زمینه ای منجر به توفیق شده است، عنوان کرد: دشمن با گستراندن دامنه تحریم ها و اعمال فشار بر ملت ایران به دنبال رسیدن به مطامع خویش است و از سوی دیگر با جوسازی سیاسی و رسانه ای درصدد کامل کردن پازل خود است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت شهدای این نیرو در برقراری امنیت و مقابله همه جانبه با باندهای قاچاق و صیانت از اقتدار قانون در جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی ساختن اقتصاد و مبارزه بی امان با فساد بهترین راه حل مقابله با تحریم هاست

مردمی ساختن اقتصاد و مبارزه بی امان با فساد بهترین راه حل مقابله با تحریم هاست