مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-23سياسي

نیروهای نظامی ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم هستند


نیروهای نظامی ما نیروی مکتبی و ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم هستند و باید قدردان تلاش همه جانبه آنان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت الاسلام محمدجواد موحد، امروز در خطبه های نماز جمعه نکا اظهار کرد: امروز در جامعه اسلامی ما دستان مبارک پیدا و پنهان فراوانی در خدمت مردم و برای مردم و در کنار مردم فداکاری دارند که در عرصه تأمین بهداشت، معاش، امنیت تلاش فراوانی انجام می شود.

وی افزود: پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که فداکاری کردند که در راستای عذاب فعلی که جهان گرفتار آن شد؛ خطرپذیری را تحمل کردند و همه کسانی که برای امرارمعاش و کشاورزی و امنیت تلاش دارند؛ دارای اجر هستند.

امام جمعه موقت نکا با بیان اینکه تولید فراوان و مصرف کم، کار امام علی(ع) در دوران زندگی بوده است؛ خاطر نشان کرد: همچنان که نباید از عبادت غفلت شد؛ نباید از کار و تولید غفلت شویم و باید اولیای الهی ما رد کار و تلاش الگوی ما باشند.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: در حدیثی داریم که دو نعمت در بین مردم مجهول مانده است و سلامت و امنیت دو مقوله مهم است که جامعه و جهان به آن نیازمند است و سلامت که اکنون کادر درمان بیش از گذشته تلاش دارند و امنیت هم با تلاش دستان مبارک پیدا و پنهان فراوانی در خدمت مردم است و تأمین امنیت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای نظامی ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم هستند

نیروهای نظامی ضامن تأمین امنیت و سلامت مردم هستند