مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:512020-10-23ورزشي

عملکرد مثبتی از وزارت ورزش و جوانان در خصوص جوانان مشاهده نشد


امام جمعه انزلی با بیان اینکه ما از وزارت ورزش و جوانان در خصوص جوانان هیچ عملکرد مثبتی ندیدم، گفت: در خصوص جوانان نه طرح مناسبی دیدیم نه هیچی چیز دیگری و فقط در بخش ورزش و بخش فوتبال دلارهای را مفت به مربیان خارجی می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن شهادت امام حسن عسگری و آغاز و امامت حضرت ولی عصر اظهار کرد: با اینکه کوتاه ترین زمان امامت در زمان امام حسن عسکری بوده اما اقدام های بزرگی انجام داده اند که یکی از مهم ترین موارد آن می توان آماده نمودن جامعه برای عصر ظهور دانست.

وی با بیان اینکه طبق فرازی از امام عسگری در عصر ظهور کسانی که به حضرت ولی عصر اعتقاد و ایمان داشته باشند از هلاک شدن نجات پیدا می کنند، افزود: نباید طولانی بودن غیبت سبب شود که از اعتقاد به امام زمان منصرف شویم و می بایست تقویت بنیه فکری و ایمانی را در زندگی مان لحاظ کنیم.

امام جمعه انزلی اعتقاد عملی داشتن به ظهور حضرت ولی عصر را از اعتقاد نظری مهم تر دانست و تصریح کرد: این بدان معناست که ما معتقد باشیم که امام عصر حاضر است و اگر ما ظهور حضرت را ببینیم چگونه زندگی می کنیم همان طور در عصر غیبت هم همین گونه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مثبتی از وزارت ورزش و جوانان در خصوص جوانان مشاهده نشد

عملکرد مثبتی از وزارت ورزش و جوانان در خصوص جوانان مشاهده نشد