مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-23سياسي

توافق نامه مجلس و نیروی دریایی سپاه در ممنوعیت صید ترال خبر خوشی برای صیادان بود


در روزهای قبل خبر خوشی به گوش پنجاه و سه هزار خانواده صیاد سواحل جنوبی کشور رسید و آن توافق نامه مجلس شورای اسلامی و نیروی دریایی سپاه و حمایت قوه قضاییه مبنی بر ممنوعیت صید ترال از اول آذرماه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با تفسیر آیاتی از سوره مبارکه جمعه، اظهار کرد: خداوند در این آیه شریفه مسلمانان را امر کرده است به اینکه با سرعت به سوی نمازهای جمعه بروید یعنی اینکه سهل انگاری در شرکت در نماز جمعه از نظر شارع مقدس مذموم است تنها عملی که خداوند مستقیما آن را ذکر الله مینامد نمازجمعه است.

وی افزود: همچنین خداوند دستور داده است هرچیزی که مانع شرکت مسلمانان در نماز است از جمله تجارت، خرید و فروش باید در زمان نماز جمعه تعطیل شود، نماز جمعه اختصاص به افراد خاصی ندارد و انتظار این است که همه مردم باهر شغل،  قبیله و نگاهی در این مانور  عظیم مسلمانان در هر جمعه شرکت پرشور داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)،  سالگرد آغاز امامت امام زمان (عج) و فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت و اضافه کرد: وحدت در شهرستان بندرلنگه نهادینه شده است ما از شعار در این زمینه عبور کرده وبه برادری رسیده ایم لذا باتوجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نامه مجلس و نیروی دریایی سپاه در ممنوعیت صید ترال خبر خوشی برای صیادان بود

توافق نامه مجلس و نیروی دریایی سپاه در ممنوعیت صید ترال خبر خوشی برای صیادان بود