مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-23سياسي

بازدید معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند برگزاری آزمون قضاوت


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه امروز صبح با حضور در دانشگاه امیر کبیر تهران فرایند برگزاری آزمون عمومی تصدی منصب قضا را مورد بررسی قرار داد.

- معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه امروز صبح با حضور در دانشگاه امیر کبیر تهران فرایند برگزاری آزمون عمومی تصدی منصب قضا را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین حسین رحیمی در حاشیه این بازدید درخصوص جزییات تعداد شرکت کنندگان و زمان اعلام نتایج آزمون عنوان کرد: آزمون عمومی قضاوت در 22 مرکز استان و با حضور حدود 21 هزار شرکت کننده در حال برگزاری می باشد.

وی گفت: نتایج آزمون تستی تا اواخر آبان ماه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می گردد.

پذیرفته شدگان این مرحله در بیست و یکم آذرماه سال جاری، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و در نیمه بهمن سال جاری نیز نتایج آزمون اعلام می شود و از اسفندماه مصاحبه های تخصصی انجام می شود و امیدواریم تا پایان شهریور ماه، مجموعه آزمون ها تخصصی و شخصیت و روانشناسی، به اتمام برسد و افرادی که در این مرحله قبول شده اند برای گزینش بتوانند اقدام نمایند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه افزود: امروز شاهد روند برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند برگزاری آزمون قضاوت

بازدید معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند برگزاری آزمون قضاوت