مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-23سياسي

هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به ارمنستان و آذربایجان


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگونه خطا و تهدید در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان و آذربایجان را تحمل نخواهیم کرد.

- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگونه خطا و تهدید در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان و آذربایجان را تحمل نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد: به دنبال درگیری های نظامی دو کشور آذربایجان و ارمنستان و عدم رعایت قواعد بین المللی حسن همجواری و مصالح جنگی در مرزهای کشور ثالث که در منازعات دو کشور، منجر به شلیک و اصابت تعدادی خمپاره به داخل مناطق سرزمینی جمهوری اسلامی ایران گردیده است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تقویت دفاعی خطوط مرزی ایران، اعلام می نماید امنیت مناطق مرزی و مردم ایران، خط قرمز ماست.

وی افزود: در این رابطه به هر دو کشور درگیر یادآور می شویم که اولاً مراقب آتش افروزی و شیطنت های بیگانگان باشند؛ ثانیا مشکلات فی مابین را از طریق مسالمت آمیز و گفت وگو حل و فصل نمایند و ثالثا با بی دقتی در عملیات نظامی خود، مرزهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آسایش هموطنان ما را که خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، به مخاطره نیندازند و باجدیت و دقت در این خصوص مراقبت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به ارمنستان و آذربایجان

هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به ارمنستان و آذربایجان