مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-23اقتصادي

کارگر پول خرید روزانه ماسک را ندارد!


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تشکر از کارفرمایانی که علیرغم مشکلات بسیار و کسادی بازار در ایام کرونا کارگران را حفظ کرده اند، - دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تشکر از کارفرمایانی که علیرغم مشکلات بسیار و کسادی بازار در ایام کرونا کارگران را حفظ کرده اند، گفت: انتظار داریم اگر کارگری دچار کرونا شد عذر او را نخواهند که معیشت او به خطر بیفتد بلکه کمک کنند پس از درمان به سر کار برگردد و کارگرانشان را برای چنین روزهایی بیمه کنند تا علاوه بر کاهش هزینه ها از حمایتهای اجتماعی برخوردار شوند.

هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، درباره لزوم حفظ اشتغال کارگران در دوران کرونا اظهار کرد: در قانون کار بر صیانت از نیروهای کار و حفظ امنیت شغلی کارگران تاکید بسیاری شده است بنابر این با توجه به شرایط ویژه ای که در بحث کرونا داریم لازم است حمایت از اشتغال کارگران و مراقبت از آنها در صورت ابتلا به کرونا در دستور کار قرار گیرد.

در شرایط ویژه باید تصمیمات ویژه بگیریم وی ادامه داد: اگر اعلام می شود امروز در شرایط جنگی و ویژه ای هستیم یعنی باید تصمیمات ویژه ای هم بگیریم.

مگر غیر از این است که صندوق ذخیره ارزی برای زمانهای خاص و بحرانی پیش بینی شده است؟ در شرایطی که دولت با کسری مواجه است و وزارت بهداشت فشار زیادی را برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر پول خرید روزانه ماسک را ندارد!

کارگر پول خرید روزانه ماسک را ندارد!