مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-23سياسي

آیا صید ترال ممنوع شده است؟


با وجود اینکه دوتن از اعضای مجلس شورای اسلامی خبر از ممنوعیت صید ترال به مدت دوسال را داده اند، سازمان شیلات از ممنوعیت صید ترال تنها گونه ای ازماهیان(فانوس ماهی) آن هم برای تحقیقات پیرامون ذخایر آبزیان و به روز رسانی مطالعات از ابتدای آذرماه خبر داد.

- با وجود اینکه دوتن از اعضای مجلس شورای اسلامی خبر از ممنوعیت صید ترال به مدت دوسال را داده اند، سازمان شیلات از ممنوعیت صید ترال تنها گونه ای ازماهیان(فانوس ماهی) آن هم برای تحقیقات پیرامون ذخایر آبزیان و به روز رسانی مطالعات از ابتدای آذرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روزهای گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که در نظارت میدانی ⁧سیستان و بلوچستان⁩ به صیادان زحمتکش و عزیز قول دادیم که موضوع ⁧صید ترال⁩ را پیگیری خواهیم کرد.

خدا را شکر با پیگیری فراکسیون محیط زیست وکمک قوه قضاییه و نیروی دریایی در راستای وظیفه شرعی حفاظت از محیط زیست و برای صیانت ازمعیشت کارگر ایرانی، ممنوعیت صید ترال قطعی شد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که نبی الله خون میرزایی_ رییس سازمان شیلات کشور از توقف ترالر های فانوس ماهیان خبر داد و اعلام کرد که این توقف به منظور به روز رسانی مطالعات و ارزیابی ذخایر آبزیان و اتخاذ تصمیم براساس مطالعات جدید است و ممنوعیت صید ترال فانوس ماهیان تا پایان زمان تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صید ترال ممنوع شده است؟

آیا صید ترال ممنوع شده است؟