مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-23اجتماعي

درس نوعدوستی معلم قزوینی با اهدای 3 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمندش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مریم ملکی، معلم جوان قزوینی است که این روزها با اهدای 3 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند کلاسش در مدرسهٔ بیاضیان3، نام او بر سر زبان ها افتاده است.

ملکی معلم مدرسهٔ دانش آموزان استثنایی است و دلی به وسعت دریا دارد، معلمی 40 ساله با 16 سال تجربهٔ آموزش به دانش آموزان استثنایی.

وی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: با توجه به این که بنده به دانش آموزان استثنایی تدریس می کنم و با توجه به شرایط شیوع کرونا در جامعه، مشاهده کردم برخی از دانش آموزان کلاسم به دلیل نداشتن گوشی های هوشمند ناچارند جهت ادامه تحصیل به صورت حضوری به مدرسه بیایند و در این شرایط بحرانی، سلامتی آن ها تهدید می شود.

وی افزود: از سوی دیگر، متأسفانه برای دانش آموزان استثنایی هیچ آموزشی در مدرسهٔ تلویزیونی ایران برنامه ریزی نشده است تا آنان نیز بتوانند از این فضا استفاده کنند و آموزش های لازم را ببینند.

ملکی ادامه داد: در این شرایط بنده با همراهی همسرم تصمیم گرفتیم به این دانش آموزان کمک کنیم تا بتوانند از طریق دستگاه های هوشمند در منازل خود ادامه تحصیل دهند تا سلامتی آن ها به مخاطره نیفتد، زیرا خانواده های آنان به دلیل مشکلات مالی قادر به تهیهٔ این دستگاه ها نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس نوعدوستی معلم قزوینی با اهدای 3 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمندش

درس نوعدوستی معلم قزوینی با اهدای 3 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمندش