مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-23سياسي

دستور استاندار البرز برای رسیدگی به شهرهای اقماری کرج


فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان کرج طی مأموریتی ویژه در شهرهای کمالشهر، محمد شهر، ماهدشت و گرمدره مستقر شده و مشکلات و موانع مردم را به صورت میدانی بررسی و احصا خواهند کرد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در البرز گفت: فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان کرج طی مأموریتی ویژه در شهرهای کمالشهر، محمد شهر، ماهدشت و گرمدره مستقر شده و مشکلات و موانع مردم را به صورت میدانی بررسی و احصا خواهند کرد.

عزیزاله شهبازی در جلسه ای که به منظور حل مشکلات شهرهای گرمدره، محمدشهر، ماهدشت و کمالشهر برگزار شد، گفت: شهرهای اقماری شهرستان کرج مناطقی با تراکم بالای جمعیت هستند که قطعا در چنین شرایطی به توجهی ویژه نیازمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بر این اساس همواره طی بازدیدها و جلسات تخصصی و همچنین استماع مسائل و مشکلات مردم به صورت میدانی، درصدد ایجاد هماهنگی های حداکثری در جهت بهبود شرایط این مناطق برآمده ایم.

شهبازی گفت: اینک نیز فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان کرج طی مأموریتی ویژه در شهرهای کمالشهر، محمد شهر، ماهدشت و گرمدره مستقر شده و مشکلات و موانع مردم را به صورت میدانی بررسی و احصا خواهند کرد.

وی افزود: در ادامه نیز تجمیع گزارش ها در نشستی با حضور مدیران مربوطه و شهرداران برای حصول نتیجه و اتخاذ تدابیری فور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار البرز برای رسیدگی به شهرهای اقماری کرج

دستور استاندار البرز برای رسیدگی به شهرهای اقماری کرج