مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-23سياسي

تجلیل محسن رضایی از مقاومت مردم مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس


مسجدسلیمان تا پایان دوران دفاع مقدس 90 بار تحت حملات هوایی و موشکی قرار گرفت؛ حتی گاهی اوقات اصابت 5 تا 7 موشک در نیمه های شب این شهر بی دفاع و مظلوم را مورد تهاجم وسیع قرار می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس در یادداشتی به مناسبت روز مقاومت قهرمانانه مردم مسجدسلیمان به تجلیل از شهدا و حماسه آفرینان این خطه و سایر شهرهای مقاوم در برابر حملات ضدبشری رژیم بعث پرداخت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه پاسداران در سال های دفاع مقدس، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امریکا و اروپای مدعی حقوق بشر، هیچگاه صدام را در طول جنگ محکوم نکردند و نخواستند که مانع از تکرار حملات به شهرهای ایران گردند بلکه در این جنایت به صدام امدادرسانی هم می کردند.

شهرهای استان های مرکزی و غربی کشور به خصوص شهرهای استان خوزستان در ایام جنگ و دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید و مجروح و تخریب خانه های مردم به امروز رسیده اند.

در این میان دزفول، اندیمشک، اهواز و مسجدسلیمان بیشترین مقاومت را از خود نشان دادند.

مسجدسلیمان تا پایان دوران دفاع مقدس 90 بار تحت حملات هوایی و موشکی قرار گرفت؛ حتی گاهی اوقات اصابت 5 تا 7 موشک در نیمه های شب این شهر بی دفاع و مظلوم را مورد تهاجم وسیع قرار می داد تا جایی که مردم با تحمل سوز س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل محسن رضایی از مقاومت مردم مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس

تجلیل محسن رضایی از مقاومت مردم مسجدسلیمان در دوران دفاع مقدس