مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-23بين الملل

گاف کامالا هریس: 220 میلیون آمریکایی بر اثر کرونا جان باخته اند!


نامزد دموکرات ها برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا در یک کارزار انتخاباتی در شهر شارلوت واقع در کارولینای شمالی مدعی شد که 220 میلیون آمریکایی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند ؛ - گاف کامالا هریس: 220 میلیون آمریکایی بر اثر کرونا جان باخته اند! نامزد دموکرات ها برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا در یک کارزار انتخاباتی در شهر "شارلوت" واقع در کارولینای شمالی مدعی شد که "220 میلیون آمریکایی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند"؛ رقمی که بر اساس داده های سال 2019 میلادی برابر با دو سوم جمعیت کل آمریکا است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 اواخر سپتامبر در جریان یک کمپین انتخاباتی مدعی شد که حدود 200 میلیون آمریکایی تاکنون جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.

کامالا هریس، معاون کنونی وی نیز در گافی مشابه مدعی شد که 220 میلیون آمریکایی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند؛ رقمی که بر اساس داده های سال 2019 میلادی برابر با دو سوم جمعیت کل آمریکا است.

هریس در این سخنرانی موضع بسیار جدی در مقابل دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اتخاذ کرد و رای دهندگان را تشویق کرد تا از خانه بیرون بیاییند و رای دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف کامالا هریس: 220 میلیون آمریکایی بر اثر کرونا جان باخته اند!

گاف کامالا هریس: 220 میلیون آمریکایی بر اثر کرونا جان باخته اند!