مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-23سياسي

برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین در استان اردبیل


آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین همزمان با سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی در استان اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین همزمان با سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی در استان اردبیل برگزار شد.

مهران اوچی اردبیلی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور اردبیل در گفت وگو با ایسنا گفت: مرکز آزمون جهاددانشگاهی در راستای اهداف و وظایف سازمانی خود با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی و همکاری شرکت کار و تامین جهت تامین نیروی انسانی مدیریت درمان تامین اجتماعی، این آزمون را برگزار می کند.

وی مشاغل مدنظر در این آزمون را کمک پرستاری، بهیاری، متصدی امور اداری، متصدی خدمات دارویی، منشی و راننده عنوان کرد و افزود: در این آزمون یک هزار و 422 نفر از سراسر کشور از طریق آزمون کتبی و مصاحبه جذب و به کار گیری خواهند شد.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل در دو حوزه دانشگاه پیام نور در مرکز استان و شهرستان پارس آباد برگزار می شود، تصریح کرد: در سطح استان اردبیل نیز یک هزار و 37 نفر شرکت کننده داریم.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون نیمه دوم آبان ماه سالجاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین در استان اردبیل

برگزاری آزمون تامین نیروی انسانی شرکت کار و تامین در استان اردبیل