مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-23بين الملل

وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان به آمریکا می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان و زهراب مناتساکانیان همتای ارمنستانی وی، - واشنگتن، امروز جمعه، میزبان وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان است تا درباره حل و فصل بحران قره باغ رایزنی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان و زهراب مناتساکانیان همتای ارمنستانی وی، امروز جمعه به واشنگتن خواهند رفت تا ضمن دیدار با مایک پمپئو همتای آمریکایی، درباره راه های رفع بحران قره باغ رایزنی کنند.

درحالی که سفر به واشنگتن مورد تایید طرفین آذربایجانی و ارمنستانی قرار گرفته؛ هنوز مشخص نیست که آیا وزرای خارجه این دو کشور گفتگویی رو در رو خواهند داشت یا خیر.

آمریکا هم مثل فرانسه و روسیه، یکی از رؤسای مشترک گروه مینسک است که با هدف نظارت بر بحران قره باغ و تحولات منطقه قفقاز شکل گرفته است.

در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر)، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره باغ، مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند.

به دنبال این حادثه، ارمنستان با اعلام حالت جنگی فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند؛ جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً حالت جنگی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان به آمریکا می روند

وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان به آمریکا می روند