مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-23اجتماعي

تاکنون چند نفر به خاطر ماسک جریمه شده‎اند؟


رییس پلیس تهران با اشاره به اینکه کمتر از 30 مورد جریمه برای عدم استفاده از ماسک صادر شده است، گفت: سعی داریم به صورت جدی تر در این زمینه وارد شویم و دیگر حالت تذکری و ارشادی نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارائه توضیحاتی در رابطه با جریمه رانندگانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، افزود: کد اعمال جریمه برای عدم ماسک زدن در خودروها فعلاً فقط برای تهران اعلام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، این کد و نوع جریمه به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود و به استان‌های دیگر هیچ کدی برای جریمه خودروها داده نشده است؛ در نهایت هیچ استانی به جز تهران نمی‌تواند اعمال قانون در این زمینه داشته باشد.

رییس پلیس پایتخت افزود: ما در تهران هنوز به صورت جدی افراد را اعمال قانون نکرده‌ایم، از ابتدای این طرح تاکنون کمتر از 30 مورد جریمه صادر شده و رفتار پلیس بیشتر حالت ارشادی و تذکری بوده است.

رحیمی ادامه داد: این روند ادامه نخواهد داشت و حتماً در صورت لزوم جدی‌تر وارد می‌شویم چرا که بنا به گفته مسئولان، وضعیت شیوع کرونا در پایتخت قرمز است.

وی گفت: طی یک هفته تا 10 روز از شروع این طرح، رفتار مردم بهتر شده و پروتکل‌ها در واحدهای صنفی بیشتر رعایت می‌شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون چند نفر به خاطر ماسک جریمه شده‎اند؟

تاکنون چند نفر به خاطر ماسک جریمه شده‎اند؟