مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-23بين الملل

مسجدی: از شنیدن خبر تحریمم بسیار خوشحال شدم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایرج مسجدی اظهار کرد: البته رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا اینجانب را یک بار دیگر همراه 80 میلیون ایرانی در لیست تحریم جنایتکارانه خود قرار داده و مردم کشورم و هزاران کودک و بیمار را در اوج شیوع کرنا از رسیدن دارو .

- سفیرجمهوری اسلامی ایران در عراق در رابطه با تحریم خود از سوی آمریکا اظهار کرد: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایرج مسجدی اظهار کرد: البته رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا اینجانب را یک بار دیگر همراه 80 میلیون ایرانی در لیست تحریم جنایتکارانه خود قرار داده و مردم کشورم و هزاران کودک و بیمار را در اوج شیوع کرنا از رسیدن دارو و مواد غذایی با مشکل مواجه کرده و تحت فشار های غیر انسانی خود قرار داده است.

این اقدام آمریکا اینجانب را بر حقانیت هدف و اقدامات خود در راستای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورم راسختر کرد.

این دیپلمات ایرانی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سند افتخاری است برای همه آزدیخواهان و مجاهدین فی سبیل الله در این راه مقدس.

بدون شک محور مقاومت اسلامی با پشتیبانی قاطع جمهوری اسلامی راه آزادگی و مبارزه بی امان علیه رژیم تروریست آمریکا و اسرائل غاصب را ادامه خواهد داد و به پیروزی و نصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی: از شنیدن خبر تحریمم بسیار خوشحال شدم

مسجدی: از شنیدن خبر تحریمم بسیار خوشحال شدم