مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-23بين الملل

پوتین: محدودیت های فعلی برای تولید باید ادامه یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه گفت: روسیه لزومی نمی بیند تولیدکنندگان جهانی نفت قرارداد فعلی در مورد عرضه این محصول را تغییر دهند، - رییس جمهور روسیه گفت: ما قبول داریم محدودیت های فعلی برای تولید باید ادامه داشته باشد و احتمالاً طبق برنامه قبلی تولید را افزایش نمی دهیم.

اگر لازم باشد تصمیمات دیگری در مورد کاهش بیشتر تولید می گیریم، ولی در حال حاضر چنین ضرورتی وجود ندارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه گفت: روسیه لزومی نمی بیند تولیدکنندگان جهانی نفت قرارداد فعلی در مورد عرضه این محصول را تغییر دهند، ولی اگر شرایط بازار قابل قبول باشد نیازی به ادامه این کاهش تولید شدید نیست.

این اظهارات پوتین نشانه واضحی است از اینکه این تولیدکننده بزرگ جهان آماده ادامه قرارداد کاهش تولید در بحبوحه اختلال های به وجود آمده در بازار از همه گیری ویروس کرونا و مازاد تولید است.

روسیه به همراه اوپک و سایر متحدانش طی ائتلافی به عنوان اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت جهت از بین بردن مازاد عرضه در بازار تلاش می کند.

کاهش تقاضای نفت به خاطر قرنطینه های ناشی از همه گیری ویروس کرونا باعث مازاد عرضه آن به بازار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: محدودیت های فعلی برای تولید باید ادامه یابد

پوتین: محدودیت های فعلی برای تولید باید ادامه یابد