مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-23پزشكي

تزریق واکسن هپاتیت به نیمی از جمعیت کشور


رییس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حذف هپاتیت تا سال 1410، گفت: در حالی هدف حذف هپاتیت را به دقت دنبال می کنیم که هم کرونا و هم تحریم ها ما را با چالش هایی نیز روبرو کرده است.

- جی پلاس، دکتر رشید رمضانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در مورد بیماری هپاتیت، گفت: برنامه استرتژیک به صورت آبشاری برای اطلاع رسانی در تمام سطوح برگزار می شود، این برنامه از معاونت بهداشت تا بهورز ما در خانه های بهداشت اجرا می شود اما متاسفانه این برنامه نیز مانند سایر برنامه ها بی تاثیر از بیماری کرونا نمانده است.

بسیاری از برنامه ها پس از شیوع کرونا دچار رکود شد و این یک واقعیت اجتناب ناپذیر است.

ایسنا نوشت: وی با اشاره به تدوین برنامه جامع حذف هپاتیت از کشور، اظهار کرد: این برنامه برای حذف هپاتیت تا سال 1410 تدوین شده است.

همراه با این برنامه فعالیت های متعددی نیز اجرا می شود.

باز تعریفی در نظام شبکه و حذف هپاتیت با راه انداری واحدهای مشاوره هپاتیت در بسیاری از دانشگاه های کشور با هدف ارائه خدمات پَسیو به مراجعین مراکز بهداشتی صورت گرفته است.

مراجعین چه با علائم بیماری هپاتیت c و چه بدون علامت مشاوره می شوند و با کیت های تشخیص هپاتیتی که در اختیار دانشگاه ها قرار گرفته است تا تست از مراجعین گرفته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن هپاتیت به نیمی از جمعیت کشور

تزریق واکسن هپاتیت به نیمی از جمعیت کشور