مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-23پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی در تالارهای عروسی یک ضرورت است


بازرسان مرکز بهداشت و ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس به طور محسوس و نامحسوس از فرایند فعالیت تالارها بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی با آنها برخود خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: بازرسان مرکز بهداشت و ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس به طور محسوس و نامحسوس از فرایند فعالیت تالارها بازدید خواهند کرد و در صورت مشاهده عدم رعایت نکات بهداشتی با آنها برخود خواهد شد.

عزیزاله کناری روز گذشته(اول آبان ماه) در نشست با تالار داران بندرعباس، افزود: ویروس کرونا برای همه افراد جامعه یک تهدید جدی است و فعلا تنها راه در امان ماندن از شر این ویروس رعایت دقیق پروتکل ها و توصیه های بهداشت است.

وی اضافه کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی عمومی شامل استفاده از ماسک، عدم خروج غیر ضروری از منزل، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست و صورت است.

کناری بیان کرد: توزیع ماسک به افراد فاقد ماسک درب ورودی سالن ها، با فاصله قرار دادن صندلی های سالن ها، بسته بندی ظروف پذیرایی قبل از حضور میهمانان و حتی المقدور استفاده از فضای باز سالن ها از مواردی هستند که باید در تالارها و سالن ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در تالارهای عروسی یک ضرورت است

رعایت پروتکل های بهداشتی در تالارهای عروسی یک ضرورت است