مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-23سياسي

فضاهای شهری درحال پرورش کودکانی عصیان گر، سرکش و ناهنجارند


عضو کمیته ملی شهر دوستدار کودک وزارت کشور گفت: فضاهای شهری درحال پرورش کودکانی عصیان گر، سرکش، ناهنجار و بی تفاوت نسبت به شهر هستند و اگر هزینه ای که برای شهر دوستدار کودک پرداخت می کنیم  را نکنیم در آینده ای نه چندان دور باید میلیون ها برابر آن را برای ساخت زندان و.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیته ملی شهر دوستدار کودک وزارت کشور گفت: فضاهای شهری درحال پرورش کودکانی عصیان گر، سرکش، ناهنجار و بی تفاوت نسبت به شهر هستند و اگر هزینه ای که برای شهر دوستدار کودک پرداخت می کنیم  را نکنیم در آینده ای نه چندان دور باید میلیون ها برابر آن را برای ساخت زندان و.

هزینه کنیم .

موسی پژوهان در نهمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی گفتمان توسعه شهری که با موضوع شهر دوستدار کودک برگزار شد، اظهار کرد: ما باید از لحاظ فکرافزاری در این گفتمان ها چنین مباحثی را طراحی کنیم و کم کم ازطریق پیگیری از طریق پلتفرم های فیزیکی، مجازی و به هرنوعی که امکان پذیر است، این موضوع را دربین اقشار مختلف جامعه نشر داده و تلاش کنیم که حق کودک را تبدیل به یک مطالبه ی مردمی و در زمره ی مطالبات انتخاباتی قراردهیم.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که شورای شهر و شهردار باید به مردم ارائه دهند، شهر دوستدار کودک است، به دلیل اینکه یک سوم مردم مشهد کودک و نوجوان هستند و در ضمن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای شهری درحال پرورش کودکانی عصیان گر، سرکش و ناهنجارند

فضاهای شهری درحال پرورش کودکانی عصیان گر، سرکش و ناهنجارند