مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-23اقتصادي

وضعیت کرونا در آران و بیدگل از زبان فرماندار


متأسفانه در سطح شهرستان 10 تا 15 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند که این آمار بسیار پایینی است و از گروه های مرجع و دانشگاهیان و روحانیان خواسته ایم که این مهم را فرهنگ سازی کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار آران و بیدگل گفت: متأسفانه در سطح شهرستان 10 تا 15 درصد مردم از ماسک استفاده می کنند که این آمار بسیار پایینی است و از گروه های مرجع و دانشگاهیان و روحانیان خواسته ایم که این مهم را فرهنگ سازی کنند.

اسماعیل بایبوردی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان آران و بیدگل و اقدامات انجام شده در جهت کنترل ویروس کرونا، اظهار کرد: شهرستان آران و بیدگل مانند بیشتر شهرهای کشور اوضاع خوبی از نظر کرونا ندارد.

از چند ماه پیش وضعیت این شهرستان از نظر شیوع ویروس قرمز شد و از اسفندماه که کرونا وارد شهرستان شده بود، اقداماتی را در موج اول انجام دادیم، با تجربیاتی که از موج اول به دست آوردیم توانستیم موج دوم را بهتر مدیریت کنیم.

وی افزود: در مراحل اولیه شیوع ویروس وضعیت شهرستان قرمز بود که در موج دوم با مدیریت بهتر وضعیت به سفید و زرد تبدیل شد و در طول تابستان همین وضعیت ادامه پیدا کرد.

تا قبل از پاییز به سمت قرمز نرفتیم اما با فرا رسیدن خزان، وضعیت شهرستان قرمز شد که علت اصلی آن به عملکرد مسئولان و مردم بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در آران و بیدگل از زبان فرماندار

وضعیت کرونا در آران و بیدگل از زبان فرماندار