مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-23اقتصادي

واحدهای صنفی نقشی در گرانی ها ندارند


رییس اتاق اصناف اصفهان با انتقاد از اینکه قیمت کالاهای اساسی روزانه تغییر می کند و رو به افزایش است، گفت: واحدهای صنفی نقشی در این شرایط ندارند.

- ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان با انتقاد از اینکه قیمت کالاهای اساسی روزانه تغییر می کند و رو به افزایش است، گفت: واحدهای صنفی نقشی در این شرایط ندارند.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش افسارگسیخته قیمت ها در بازار، اظهار کرد: ما امروز با گرانی مواجه هستیم و گرانی بر گران فروشی در بازار غلبه کرده است.

وی تأکیدکرد: مسئولان و متولان امور اگر بتوانند نوسانات نرخ ارز را کنترل کنند، بقیه مشکلات را مردم به نوعی مدیریت می کنند.

رییس اتاق اصناف اصفهان با انتقاد از اینکه قیمت کالاهای اساسی روزانه تغییر می کنند و رو به افزایش است، گفت: متأسفانه انتظارات تورمی در جامعه بسیار عادی شده و افراد برای اینکه جنسی را گرانتر نخرند، کالاهایی را خریداری می کنند که شاید در آن مقطع به آن نیازی نداشته باشند.

وی درباره دلایل افزایش قیمت برنج، گفت: زمانی که دولت ارز حمایتی را از برنج حذف کرد، با افزایش قیمت دلار به 32 هزار تومان، قیمت هر کیلو برنج وارداتی به بیش از 20 هزار تومان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی نقشی در گرانی ها ندارند

واحدهای صنفی نقشی در گرانی ها ندارند