مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-23بين الملل

وزیر خارجه عراق: بستن سفارت آمریکا تبعات سیاسی و امنیتی خواهد داشت


فواد حسین، وزیر خارجه عراق هشدار داده است که اگر آمریکا تهدید خود مبنی بر بستن سفارتخانه اش در بغداد را عملی کند، برای عراق تبعات سیاسی و امنیتی به دنبال خواهد داشت.

- فواد حسین، وزیر خارجه عراق هشدار داده است که اگر آمریکا تهدید خود مبنی بر بستن سفارتخانه اش در بغداد را عملی کند، برای عراق تبعات سیاسی و امنیتی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فواد حسین این موضوع را در یک مصاحبه اختصاصی با بی بی سی در لندن عنوان کرد اما دقیقا نگفت که به چه عواقبی اشاره دارد.

وزیر خارجه عراق اخیرا بعد از انتشار گزارش هایی دایر بر تهدید آمریکا به خارج کردن نیروها و دیپلمات هایش از عراق گفته بود خروج آمریکا می تواند باعث شود کشورهای دیگر عضو ائتلاف تحت رهبری آمریکا، که با تروریست ها می جنگند، نیروهایشان را از عراق خارج کنند که می تواند خطرناک باشد چون گروه داعش نه فقط عراق بلکه کل منطقه را تهدید می کند.

فواد حسین همراه با مصطفی کاظمی، نخست وزیر عراق و یک هیات سیاسی در روزهای اخیر به فرانسه و آلمان سفر کردند و پنجشنبه هم در لندن با بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا دیدار کردند.

واشنگتن تهدید کرده است که اگر دولت عراق نتواند حملات شبه نظامیان را به تاسیساتش در عراق متوقف کند، سفارت خود در بغداد را تعطیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عراق: بستن سفارت آمریکا تبعات سیاسی و امنیتی خواهد داشت

وزیر خارجه عراق: بستن سفارت آمریکا تبعات سیاسی و امنیتی خواهد داشت