مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-23بين الملل

چاک شومر: قصد ایران تضعیف اعتماد در انتخابات آمریکا است


رهبر اقلیت دموکرات ها در سنای آمریکا مدعی شد که ایران می خواهد اعتماد آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را تضعیف کند.

- رهبر اقلیت دموکرات ها در سنای آمریکا مدعی شد که ایران می خواهد اعتماد آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را تضعیف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات ها روز پنج شنبه در پی منتشر شدن گزارشی محرمانه با ادعای دخالت ایران و روسیه در انتخابات آمریکا در گفت وگویی با شبکه ام اس ان بی سی با ابراز عدم تمایل به افشای جزییات بیشتر گفت: برای من واضح بود که هدف ایران در این پرونده و هدف روسیه در بسیاری از پرونده ها این است که به طور اساسی اعتماد در انتخابات ما را تضعیف کنند.

به عقیده من این اقدام برای بی اعتبار کردن رییس جمهور ترامپ رخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات اطلاعاتی آمریکا با مطرح کردن اتهامات انتخاباتی علیه ایران و روسیه مدعی شده اند ایران مسئول فرستادن ایمیل هایی تهدید آمیز است که این هفته رای دهندگان دموکرات را هدف قرار داده است و همچنین روسیه نیز به سهم خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا مداخله می کند.

جان راتکلیف رییس اطلاعات ملی آمریکا، روز چهارشنبه مدعی شد که این دو کشور اقدامات بخصوصی را برای تاثیرگذاری بر نظر جمعی درباره رقابت انتخاباتی انجام داده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاک شومر: قصد ایران تضعیف اعتماد در انتخابات آمریکا است

چاک شومر: قصد ایران تضعیف اعتماد در انتخابات آمریکا است