مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:302020-10-23اجتماعي

آزادراه تبریز_سهند پس از ایمن سازی زیر بار ترافیک می رود


سهند جزو افتخارات استان و از اولویت های شهر سهند است که اکنون در حال ایمن سازی پروژه از جمله نیوجرسی، خط کشی و تابلوهای راهنمای مسیر هستیم که با پایان ایمن سازی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو گفت: آزاد راه تبریز-سهند جزو افتخارات استان و از اولویت های شهر سهند است که اکنون در حال ایمن سازی پروژه از جمله نیوجرسی، خط کشی و تابلوهای راهنمای مسیر هستیم که با پایان ایمن سازی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بابک رضی منش در جلسه شورای ترافیک شهرستان اسکو، اظهار کرد: پروژه آزاد راه تبریز- سهند به عنوان یکی از بزرگ ترین پروژه های استان، نقش بسیار مهمی در جهش توسعه سهند و کاهش بارترافیکی محور تبزیز_آذرشهر خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که پروژه آزادراه تبریز_سهند در شرایط رکود در پروژه های عمرانی در سطح کشور به هیچ عنوان متوقف نشد، عنوان کرد: این پروژه به طور متوسط ماهانه بیش از سه درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نزدیک به 53 درصد تملک مسیر در طول این 2.

5 سال انجام گرفته است.

وی با اشاره به عزم و اراده راسخ دولت در اتمام پروژه مهم آزاد راه تبریز_سهند با وجود تنگناهای مالی و شرایط اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه، گفت: آنان که امروز مغرضانه از تاخیر پروژه آزاد راه تبریز_سهند با وجود اتمام پروژه انتقاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه تبریز_سهند پس از ایمن سازی زیر بار ترافیک می رود

آزادراه تبریز_سهند پس از ایمن سازی زیر بار ترافیک می رود