مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-23اقتصادي

افزایش 40 درصدی صادرات استان در شش ماه نخست سال


طی شش ماهه نخست سال جاری صادرات استان حدود 40 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری صادرات استان حدود 40 درصد افزایش یافته است.

محمدرضا پورمحمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: نباید با یکسری سیاست های نادرست آسیب هایی به بدنه تولید و صنعت وارد کرده و کاری کنیم که کارآفرینان و تولیدکنندگان دلسرد شوند.

وی با بیان این که روند امور واگذاری ها باید به صورت صحیح و قانونی اجرا شود، گفت: زحمتی که تولیدی های ما در این فضایی که با تحریم ها و مشکلات دیگر مواجه هستیم متحمل می شوند، قابل تقدیر است و باید تمامی موانع از سر راه تولید کنندگان برداشته شود.

وی در رابطه با طولانی شدن اتمام پروژه های عمرانی، تصریح کرد: باتوجه به محدود بودن منابع دولتی، باید از توان بخش خصوصی و شرکت های سرمایه گذاری استفاده کنیم؛ بر این اساس مقرر شد تا سایتی را راه اندازی کرده و پروژه هایی که نیاز به سرمایه گذاری دارند را در آن سایت معرفی کنیم.

پورمحمدی پروژه بزرگراه تبریز_ سهند را یکی از طرح های نیمه تمام استان عنوان کرد و گفت: میزان پیشرفت این پروژه در ابتدای دوره استانداری بنده 42 درصد بود که اکنون به 98 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی صادرات استان در شش ماه نخست سال

افزایش 40 درصدی صادرات استان در شش ماه نخست سال