مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-23سياسي

جزییات کامل ماجرای کتک زدن زنی در آبادان


دیروز آبادان به دلیل پخش کلیپی از کتک زدن و خون آلود بودن یک زن جوان، خبر ساز شد ولی واقعیت این ماجرا چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر، امروز تقریباً از صبح زود برخی کاربران فضای مجازی اقدام به پخش کلیپی از خون‌آلود بودن یک زن جوان در منطقه بریم آبادان کردند که به شدت احساسات مردم را جریحه‌دار کرد.

در میان داد و بیدادها و شیون‌های موجود در کلیپ، حرکت ناشایستی از سوی مأمور حراست موجود در منطقه سر می‌زند که احساسات مردم را در مورد این کلیپ بیشتر جریحه‌دار کرد.

تقریباً در فضای مجازی همه اظهارنظرها و نوشته‌ها در حمایت از آن زن جوان بود که صورتی خون‌آلود داشت ولی واقعیت این ماجرا چیست؟ دادستان شهرستان آبادان با اشاره به ماجرای کتک زدن زن جوان و انتشار کلیپ ویدئویی در این شهر، اظهار می‌کند: بر حسب گزارشی که نیروی انتظامی آبادان ارائه کرد، دختر خانمی با هویت معلوم به یکی از منازل شرکت نفت واقع در منطقه بریم آبادان مراجعه می‌کند.

حمید مرانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این خانم سلاح سردی (شی‌ء برنده‌ای) را در دست داشته است، می‌افزاید: پس از وارد شدن به منزل با پسری کوچک مواجه می‌شود و با این پسر درگیر می‌شود و وی را مجروح می‌کند؛ اهالی منزل بلافاصله از داخل خانه خارج می&


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کامل ماجرای کتک زدن زنی در آبادان

جزییات کامل ماجرای کتک زدن زنی در آبادان