مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-23سياسي

آخرین مناظره نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا


مناظره آخر با میکروفون های خاموش این بار در شهر نَشویل مرکز ایالت تنسی؛ کمیسیون برگزاری مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاید چاره دیگری برای مهار بی اخلاقی های نامزد مونارنجی جمهوریخواهان و دخالت های مکرر او در حرف های رقیب دموکراتش که مشکلات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، آخرین مناظره نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بامداد جمعه دوم آبان ماه و یازده روز قبل از برگزاری انتخابات این کشور در روز 13 آبان ماه جاری برگزار شد.

قرار بود این سومین مناظره دو نامزد باشد اما به دلیل ابتلای دونالد ترامپ به کرونا، قرار شد مناظره دوم به صورت مجازی برگزار شود اما مخالفت ترامپ با مناظره مجازی، این مناظره تبدیل به گفت و گوهای تلویزیونی دو نامزد با دو شبکه خبری به طور مجزا در روز 27 مهرماه شد.

مناظره نخست ترامپ و بایدن روز نهم مهر ماه گذشته برگزار شد.

نتایج نظرسنجی های انجام شده درباره مناظره اول حاکی از آن بود که بایدن عملکرد بهتری در آن مناظره داشته است؛ مناظره ای که مملو بود از بی اخلاقی های ترامپ و قطع مکرر حرفهای بایدن توسط مستاجر مونارنجی کاخ سفید.

با وجود اینکه مجری مناظره بارها و بارها از ترامپ خواست به زمان تعیین شده برای پاسخگویی هر طرف و مقررات مناظره احترام بگذارد اما ترامپ دهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مناظره نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا

آخرین مناظره نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا