مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 22:352020-10-22سياسي

بی محلی مردم به رسانه ها طبیعی است!


یک روزنامه نگار پیشکسوت بر این باور است که با توجه به عملکرد رسانه ها در سال های اخیر و جای خالی دغدغه های مردمی در رسانه ها، طبیعی است که مردم و مخاطبان به رسانه ها و مطبوعات داخلی بی توجه باشند.

- یک روزنامه نگار پیشکسوت بر این باور است که با توجه به عملکرد رسانه ها در سال های اخیر و جای خالی دغدغه های مردمی در رسانه ها، طبیعی است که مردم و مخاطبان به رسانه ها و مطبوعات داخلی بی توجه باشند.

مختار مسعود در گفت وگویی با ایسنا درباره وضعیت مطبوعات در روزهای کرونایی و علت هایی که منجر به رکود رسانه های مکتوب شده است، اظهار کرد: به طور کلی خبرنگاران ضلع سوم مثلث مقابله با کرونا هستند که با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه پیشگیری و درمان این بیماری نقش مکمل مدافعان سلامت را ایفا می کنند.

آنها با تهیه گزارش از بیمارستان ها و آرامستان ها و گفت وگو با بیماران و کادر پزشکی به دل حادثه رفتند که متاسفانه عده ای از آنها نیز جانشان را در این مسیر از دست دادند.

او با بیان اینکه کرونا علاوه بر تاثیر مخرب بر فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و .

، رسانه ها و به ویژه رسانه های مکتوب را تا اندازه زیادی تحت تاثیر قرار داده است ، ادامه داد: اگرچه رسانه های مکتوب، آنلاین و دیداری و شنیداری از آغاز پیدایش ویروس منحوس کرونا تاکنون دست از رسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی محلی مردم به رسانه ها طبیعی است!

بی محلی مردم به رسانه ها طبیعی است!