مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 21:352020-10-22سياسي

یک انتقاد از اعطای جایزه افشار به محمدرضا باطنی


کامیار عابدی با انتقاد از اعطای جایزه موقوفات افشار به محمدرضا باطنی، می گوید، «او ضدیتی آشکار با معیارهای ادبی در زبان فارسی دارد.

همچنین ایشان درباره موقعیت زبان فارسی در کشور، - کامیار عابدی با انتقاد از اعطای جایزه موقوفات افشار به محمدرضا باطنی، می گوید، او ضدیتی آشکار با معیارهای ادبی در زبان فارسی دارد.

همچنین ایشان درباره موقعیت زبان فارسی در کشور، و نیز وحدت ملی ایران عقاید بخصوصی دارد که آن نیز با هدف واقفِ موقوفات دکتر افشار و هدف های اصلی و اساسی جایزه اش به کلی متفاوت است .

این منتقد ادبی در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است: جایزه موقوفات دکتر محمود افشار از اندک جایزه های ادبی و فرهنگی ایران است که از اواخر دهه 1360 هر سال یا گاه هر دو - سه سال یک بار به یکی از استادان و ادیبان و پژوهشگران ایرانی یا فارسی دان، که در حوزه های زبان فارسی، ادبیات و تاریخ ایران تکاپوی عمده ای داشته اند، اعطاء می شود.

این جایزه، بر اساس نیّت واقف، گامی است در راه اعتلای وحدت ملی ایران، و کوششی در راه شناخت قلمرو فرهنگ ایرانی، و شعر و ادبیات فارسی.

طبق اعلام رسمی موقوفات افشار ، بیست و هفتمین جایزه این موقوفات (1399) به آقای دکتر محمدرضا باطنی، استاد و پژوهشگر رشته زبان شناسی، و فرهنگ نگارِ زبان انگلیسی- فارسی، اعطاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انتقاد از اعطای جایزه افشار به محمدرضا باطنی

یک انتقاد از اعطای جایزه افشار به محمدرضا باطنی