مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 21:152020-10-22سياسي

ساخت 12 کلیپ مهدوی در همدان/ برگزاری مسابقه «ولایت عشق»


مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت همدان از برگزاری 12 برنامه در روز نهم ربیع الاول و امامت امام عصر(عج) خبر داد و گفت: 12 کلیپ کوتاه 120 ثانیه ای مهدوی تولید می شود.

- حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 12 برنامه به نیت امام زمان(عج) به مناسبت امامت و ولایت ولی عصر(عج) تدارک دیده شده است اظهار کرد: دو مورد از برنامه ها کشوری است و برای ایام نهم ربیع الاول در همه استان ها اجرا می شود.

وی یکی از برنامه ها را برگزاری مسابقه کتابخوانی به نام کتاب 9 ربیع عهدی با امام زمان عنوان کرد و افزود: فایل این مسابقه روز 9 ربیع الاول در سایت بنیاد کشور و استان بارگذاری می شود و در شبکه های مجازی قرار می گیرد.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدویت همدان با بیان اینکه اختتامیه این مسابقه نیز روز ولادت امام حسن عسکری(ع) در روز 4 آذرماه است افزود: علاقمندان یک ماه برای شرکت در مسابقه فرصت دارند و سوالات هم از روز نهم ربیع الاول از سایت بنیاد فرهنگی مهدویت کشور و استان قابل دریافت است.

وی دومین برنامه کشوری ولایت امام زمان(عج) را پویش جشن نهم عنوان کرد و گفت: این پویش جشن تکلیف خانگی ویژه دختران 9 ساله است که در آن خانواده ها برای دختران خود جشن عبادت گرفته و عکس یا فیلم 60 ثانیه ای آن را در سایت بنیاد حضرت مهدی(عج) بارگذاری می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 12 کلیپ مهدوی در همدان/ برگزاری مسابقه «ولایت عشق»

ساخت 12 کلیپ مهدوی در همدان/ برگزاری مسابقه «ولایت عشق»