مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-22اقتصادي

چراغ سبز بورس در انتظار انتخابات آمریکا است؟


فراز و فرودهای بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که بعد از اصلاح شاخص در ماه های شهریور و مهر، شاخص روندی صعودی خواهد داشت.

- فراز و فرودهای بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که بعد از اصلاح شاخص در ماه های شهریور و مهر، شاخص روندی صعودی خواهد داشت.

اتفاقی که رخ نداد و به نظر می رسد علت نوسان این روزهای بورس، نزدیک شدن انتخابات آمریکا و تاثیر آن روی نرخ دلار و سایر بازارهای موازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاخص کل بورس بعد از صعودهای چشم گیر در خرداد و تیرماه، در مردادماه روندی نزولی به خود گرفت و درواقع اصلاح شد.

به طوریکه بسیاری از سهم ها که افزایش قیمت غیرمنطقی داشتند به قیمت های واقعی خود نزدیک شدند و همچنین صف های خرید هیجانی جمع شد.

کارشناسان در آن روزها بر این باور بودند که اصلاح شاخص تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت و در نهایت بازار سرمایه با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شش ماهه دوباره روندی صعودی به خود می گیرد.

البته بالا رفتن قیمت دلار به این باور دامن زد و از آنجایی که همواره افزایش قیمت دلار با صعود شاخص رابطه مستقیم دارد، تحلیلگران پیش بینی می کردند رسیدن دلار به مرز 32 هزار تومان، صعود شاخص را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز بورس در انتظار انتخابات آمریکا است؟

چراغ سبز بورس در انتظار انتخابات آمریکا است؟